На всіх етапах розвитку освіти актуальною завжди була, є і буде робота з молодими педагогами. Сьогоднішній педагог - майбутнє України, і саме від колективів, в які приходять молоді педагоги, новопризначені залежить їх професійне становлення. Для того, щоб молодий педагог став майстром, необхідно створити йому всі умови, надати методичну допомогу, стимулювати його творчість і активність.

   Значне місце в роботі методичного кабінету відводиться заходам щодо вдосконалення фахового рівня та підвищення педагогічної майстерності викладачів, майстрів виробничого навчання, зокрема викладачів-початківців.

     З цією метою в Державному професійному ліцеї "Южноукраїнський професійний ліцей" функціонує «Школа молодого педагога, новопризначеного». 

               План роботи  «Школи молодого педагога, новопризначеного»

  • Ознайомлення молодого, нопризначеного педагога з правилами внутрішнього розпорядку ДНЗ "ЮПЛ", з основними правами і обов’язками педагога, з оплатою праці.
  • У ході вступної бесіди виявити нахили, здібності, потенційні можливості молодого педагога.
  •  Закріплення за молодим педагогом наставника.
  • Надання допомоги молодому педагогу у плануванні його роботи. 
  • Ознайомлення молодого педагога з організацією навчально-виробничим, виховним процесом в ДНЗ "ЮПЛ".
  • Організація взаємовідвідування уроків молодого педагога і його наставника в рамках «Декада наставництва».
  • Організація самоосвіти молодого педагога.
  • Складання пам’яток на допомогу майстру виробничого навчання, викладачу – початківцю.
  • Ознайомлення викладача чи майстра в/н з актуальним педагогічним досвідом.
  • Організація  внутріліцейного контролю за роботою молодого педагога.

 Робота наставника з молодим педагогом

 

  • Складання індивідуального плану роботи молодого педагога з урахуванням його потреб і можливостей.
  • Взаємовідвідування уроків і позакласних заходів з їх подальшим обговоренням.
  • Спільні відвідування уроків досвідчених колег і їх ретельний аналіз.
  • Випереджувальне відвідування молодим педагогом уроків, що проводяться наставником.
  • Спільне з молодим педагогом складання  тематичних та поурочно - тематичних планів, конспектів уроків.
  • Допомога молодому педагогу в розробці уроків, позакласних заходів.
  • Надання молодому педагогу рекомендацій щодо самоосвіти.
  • Ознайомлення молодого педагога з науково-методичною літературою.
  • Обговорення новинок педагогічної літератури, творчих здобутків інших педагогів.
  • Допомога в роботі з важковиховуваними дітьми та їх сім’ями .
  • Залучення молодих педагогів до методичної, громадської роботи.
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання