Методичні комісії педагогів - центр методичної роботи

 Мета методичної роботи – зростання рівня педагогічної майстерності, активізація творчого потенціалу кожного викладача та майстра виробничого навчання методичної комісії.   Найголовніше та найістотніше у методичній роботі є надання реальної, діючої допомоги педагогам у розвитку їх майстерності як поєднання професійних знань, навичок і вмінь, необхідних для сучасного педагога властивостей і якостей.  Основою докорінного покращення навчально-виробничого, виховного процесу в професійно-технічних навчальних закладах є добре налагоджена методична робота, особливо роль в організації і проведенні якої належить методичним комісіям.

            Методичні комісії – це основний методичний підрозділ, діяльність якого безпосередньо впливає на підвищення якості навчання і виховання учнів, ефективність застосування сучасних форм і методів навчання, професійний ріст і методичну майстерність викладачів та майстрів виробничого навчання впровадження досягнення педагогічної науки і передового досвіду в навчально-виробничий, виховний процес.  Головну роль в організації та впровадженні методичної роботи відіграють методичні комісії.

Однією з основних форм колективної методичної роботи у ДНЗ "ЮПЛ" є методичні комісії  з предметів і професій,  які створюються за рекомендацією методичної ради.

Методичні комісії з предметів створюються за наявності в навчальному закладі трьох та більше викладачів загальноосвітніх одного або декількох споріднених предметів.

Методичні комісії з професій створюються за наявності трьох та більше викладачів предметів професійно-теоретичної підготовки і майстрів виробничого навчання однієї або декількох споріднених професій. 

Голови методичних комісій
Голови методичних комісій

 

Усі засідання методичних комісій проводяться згідно з графіком та  планом роботи на рік. 

   В ДНЗ "ЮПЛ"  діють 6 методичних комісій.

У своїй роботі методичні комісії основну увагу приділяють розгляду і внесенню коректив в робочі навчальні плани і програми, аналізу рівня навчальних досягнень учнів, удосконаленню навчально-матеріальної бази, організації проведення і аналізу уроків, обміну досвідом, організації конкурсів професійної майстерності, впровадженню інноваційних технологій, розробці і розгляду тематики дипломних робіт, розробці матеріалів комплексно-методичного забезпечення професій і предметів.

    Одна із колективних форм методичної роботи – відкриті уроки.

Їх мета — підвищення педагогічної майстерності викладачів та майстрів виробничого навчання. Основні завдання відкритих уроків: упровадження в практику викладачів та майстрів виробничого навчання передового педагогічного досвіду і результатів досліджень педагогічної науки, спрямованих на розв'язання завдань, що стоять перед навчальним закладом.

  Координує роботу методичних комісій методичний кабінет, в якому створені необхідні умови для ефективної підготовки викладачів та майстрів виробничого навчання до уроків, індивідуальної методичної роботи і самоосвіти, а також проведення методичних заходів.   

Предметні та професійні тижні методичних комісій ДНЗ "ЮПЛ" станом на 2021-2022 навчальний рік.
Предметні тижні 2021-2022 н.р..pdf
Adobe Acrobat Document 70.7 KB
Положення про методичні комісії ПТНЗ ДНЗ "ЮПЛ".
Положення про методичні комісії ДНЗ ЮПЛ
Microsoft Word Document 58.5 KB
СИСТЕМА РОБОТИ МЕТОДИЧНИХ КОМІСІЙ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
Методичні рекомендації адресовано головам методичних комісій професійної підготовки, основним завданням яких є удосконалення форм і методів навчально-виховного процесу, організація методичної допомоги викладачам у підвищенні педагогічної майстерності. Схвалено навчально-методичною Радою при Навчально-методичному центрі професійно-технічної освіти у Сумській області (протокол №1 від 29.09.2014)
Методичні-рекомендац-МК.pdf
Adobe Acrobat Document 455.1 KB
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання