На всіх етапах розвитку освіти актуальною завжди була, є і буде робота з молодими педагогами. Сьогоднішній педагог -
майбутнє України, і саме від колективів, в які приходять молоді педагоги, новопризначені залежить їх професійне становлення. Для того, щоб молодий педагог став майстром, необхідно створити йому
всі умови, надати методичну допомогу, стимулювати його творчість і активність.
Значне місце в роботі методичного кабінету відводиться заходам щодо вдосконалення фахового рівня та
підвищення педагогічної майстерності викладачів, майстрів виробничого навчання, зокрема викладачів-початківців.
З цією метою в Державному професійному ліцеї "Южноукраїнський професійний ліцей" функціонує «Школа
молодого педагога, новопризначеного».
План роботи «Школи молодого педагога,
новопризначеного»
-
Ознайомлення молодого,
нопризначеного педагога з правилами внутрішнього розпорядку ДНЗ "ЮПЛ", з основними правами і обов’язками педагога, з оплатою праці.
-
У ході вступної бесіди
виявити нахили, здібності, потенційні можливості молодого педагога.
-
Закріплення за
молодим педагогом наставника.
-
Надання допомоги
молодому педагогу у плануванні його роботи.
-
Ознайомлення молодого
педагога з організацією навчально-виробничим, виховним процесом в ДНЗ "ЮПЛ".
-
Організація
взаємовідвідування уроків молодого педагога і його наставника в рамках «Декада наставництва».
-
Організація самоосвіти
молодого педагога.
-
Складання пам’яток на
допомогу майстру виробничого навчання, викладачу – початківцю.
-
Ознайомлення
викладача чи майстра в/н з актуальним педагогічним досвідом.
-
Організація внутріліцейного контролю за роботою молодого педагога.
Робота наставника з молодим педагогом
-
Складання індивідуального плану роботи молодого педагога з урахуванням його потреб і можливостей.
-
Взаємовідвідування уроків і позакласних заходів з їх подальшим обговоренням.
-
Спільні відвідування уроків досвідчених колег і їх ретельний аналіз.
-
Випереджувальне відвідування молодим педагогом уроків, що проводяться наставником.
-
Спільне з молодим педагогом складання тематичних та поурочно - тематичних планів, конспектів уроків.
-
Допомога молодому педагогу в розробці уроків, позакласних заходів.
-
Надання молодому педагогу рекомендацій щодо самоосвіти.
-
Ознайомлення молодого педагога з науково-методичною літературою.
-
Обговорення новинок педагогічної літератури, творчих здобутків інших педагогів.
-
Допомога в роботі з важковиховуваними дітьми та їх сім’ями .
-
Залучення молодих педагогів до методичної, громадської роботи.